Podstawą w sprzedaży nieruchomości jest obecnie dobre ogłoszenie – bez niego zginiemy w tłumie podobnych i nudnych nagłówków, którymi nikt się nie zainteresuje. Istotą sprzedaży nieruchomości jest więc zrozumienie, że dobre ogłoszenie to połowa sukcesu. Czym jest to „dobre” ogłoszenie?
To takie które spełnia następujące warunki:
- posiada przykuwający uwagę nagłówek – najczęściej uwzględniamy w nim cenę, położenie oraz kilka dodatkowych informacji. Nagłówek powinien być możliwie krótki ale musi też zawierać podstawowe informacje na temat nieruchomości.
- treść – jest odpowiedniej objętości i zawiera wszystkie przydatne dla kupującego informacje: powierzchnie, stan techniczny, stan prawny, media itd.
- zdjęcia – powinno być ich kilka, najlepiej bardzo dobrej jakości. Powinny być dobrze widoczne i obejmować wszystkie najważniejsze miejsc nieruchomości. Powinniśmy zrobić więc fotografię wszystkich pokoi oraz ogrodu. W przypadku działek zadbajmy o odpowiednią ekspozycję i oświetlenie.
- namiary do sprzedającego – powinniśmy podać zarówno nasz telefon jak i e-mail w przypadku bardziej rozbudowanych zapytań,
To podstawowe kryteria, jakimi powinniśmy się kierować podczas konstruowania ogłoszenia. Naturalnie nie zapomnijmy o poprawnej polszczyźnie i wyróżnieniu naszego ogłoszenia.